Iterační metoda EloST (Elo-stolní-tenis)

Verze 3.0.1, 23. 12. 2016

Obecný popis

Iterační metodou byly stanoveny prvotní hodnoty Elo pro hráče, kteří se účastnili alepoň 10 soutěžních zápasů a mají minimálně dvě výhry a dvě prohry v období od 1.8.2011 - 22.12.2016. Iterační metoda, až na malé výjimky popsané níže, používala pro stanovení jedné změny koeficientu Elo postup, který je podrobně popsán na stránce metodika Elo.

Algoritmus

  1. všem hráčům, kteří se účastnili soutěží v období od 1.8.2011 - 22.12.2016 a mají minimálně 10 soutěžních zápasů a minimálně dvě výhry a dvě prohry, je nastaveno výchozí Elo v hodnotě 1200
  2. propočtou se všechny zápasy vzorcem uvedeným níže, zápasy se zpracovávají v pořadí podle času, ve kterém byly odehrány (nejdříve nejstarší)
  3. propočtou se všechny zápasy vzorcem uvedeným níže, zápasy se zpracovávají v opačném pořadí podle času (nejdříve nejnovější)
  4. předchozí dva kroky se 60x opakují

Výpočet jedné změny koeficientu Elo

Používá se stejný postup, jako při průběžné metodě, kromě těchto výjimek:

  • nepoužívají se modifikace koeficientu rozvoje, tedy: kh = kr a ks = kr

Rozdíly mezi verzemi iterační metody

  • verze 3.0.0 (22.12.2016) -> verze 3.0.1 (23.12.2016)
    • počet iterací v kroku 4, byl zvýšen z 25 na 60
  • verze 2.2.0 (13.10.2016) -> verze 3.0.0 (22.12.2016)
    • kompletní změna algoritmu iterační metody, algoritmus předchozí verze: verze 2.2.0
Hráči k porovnání:
0
porovnat hráčevyčistit porovnání